Verzenden
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wij proberen iedere bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. (1-4 werkdagen) Het kan voorkomen dat een product niet op voorraad is. In dat geval wordt dit product diezelfde dag nog bij de leverancier besteld en zo spoedig mogelijk naar u verzonden.
Waar naartoe wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt standaard verzonden naar het door u opgegeven afleveradres, indien u geen afleveradres heeft ingevuld zal uw bestelling naar het door u opgegeven factuuradres worden verzonden. Helaas is het niet mogelijk om uw bestelling te versturen naar een postbus.
Hoe werkt een burenbestelling?
Wanneer u niet thuis bent tijdens het bezorgen van uw pakket, kan het zijn dat uw bestelling bij de buren wordt afgegeven. De buren tekenen voor ontvangst en u ontvangt een notitie van de bezorger met daarin vermeld waar uw pakket is afgeleverd.
Wat moet ik doen wanneer mijn pakket zoek raakt?
Wanneer uw pakket wordt verstuurd ontvangt u een e-mail met daarin de datum van verzending en de code. Deze code geeft u middels track and trace inzicht waar uw pakket zich verblijft. Mocht u uw pakket niet ontvangen dan kunt u contact met ons opnemen en zullen wij er alles aan doen om uw bestelling te traceren.
Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Mocht u ten tijde van bezorging niet thuis zijn, wordt uw bestelling bij de buren geleverd of wordt de volgende dag nogmaals aangeboden. De bezorger zal in beide gevallen een notitie achterlaten. Het pakket wordt vier keer aangeboden op het door u aangegeven adres. Na 4 mislukte leveringen zal het pakket aan ons worden geretourneerd. Hiervoor worden geen aanvullende kosten in rekening gebracht.
Verzenkosten